Åh I'm going to kill him

Jag tänkte bara säga ett snabbt hej; kvällen igår blev totalt ändrad. Istället för att skriva och att kolla på Gladiator så kom Robert och kollade Hp med mig och bjöd på en massa skratt,skämt, låtar dans och liknande :) fin fredag!   Fick iaf se slutscenen på Gladiator, det tackar jag för!  Sen läste jag ut boken "Matchad" som påminner mig lite om Hungerspelen på fler än ett sätt, och det visar sig att den också är en triologi så blir la att plöja de andra två med, måste sluta läsa triologier hela tiden! Det håller inte. 
 
Idag har jag kollat veckans serier; Glee, jag säger då det. Jäkla lipprogram :p   Har duschat och skriver nu en vända innan min bästa vän ramlar in genom dörren :) Fajitas står på menyn som alltid när vi träffas och det lär bli sista gången detta året, lite tråkigt.  Men får ett par timmar med bästa Rasmus ikväll iaf, perfekt lördag! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0