11 timmar

Pizza, cola, popcorn, Taylor Lautner, På spåret, Gäster med Gester och en Rasmus bestod min kväll av! Helt perfekt lördagskväll om man frågar mig :) 11 timmars tid bara försvann.. Har dessutom börjat omvändas med dansband. Vad säger man om det? Det vetefan.. :p
Att skratta åt saker som "Det är chill i kylen" och "Team Tutt" och att "Taylor Lautner kör doggiestyle", det är såna saker som bara Rasmus och jag kan göra! Herregud :)

Kl 4 på morgonen blev jag ensam och sen somnade jag faktiskt ganska snabbt vid halv 5 tiden, gött! Idag har ngn snott min tvättid.. och jag har behövt tvätta heeela veckan, sånt irriterar mig! Så tvingas tvätta inatt, fine det gör mig inget egentligen då jag ändå kommer vara vaken och skriva c-uppsats ( ångesten kring den är så jävlar hög att jag vet inte vart jag ska ta vägen rent ut sagt ).

Stressad men glad, :) korvstroganoff står på menyn idag, jajamen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0