Vilodag

Insparken 2012 är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv samtidigt som det är bland det mest energikrävande jag gjort! Så jäkla goa nollor, goa faddrar, goa dagar med mkt skratt, gång, samtal och kåren i massor! Nya bekantskaper, en röst som är fuckad efter allt skrikande och en kropp som är så trött att den gör ont öööverallt. MEN FY FAN VAD DET ÄR VÄRT DET!!! :D

Jag är så otroligt glad och tacksam för dessa 1.5 veckor, så himla roligt hela tiden! Kvällen på kåren igår var magisk, en av de roligaste kvällarna någonsin där vilket känns idag kan jag lova på många sätt. Gött häng efteråt sen hos Hiddy med konstiga samtalsämnen, skratt och lekar. 7 imorse somnade jag med en Sannis på soffan efter en lite pratstund, fantastisk kväll och en fantastisk vecka med stadsvandring, nattuppdrag, inspirationsdag ( fått springa och hoppa på Kinnarps is, MAGISKT ), 7-kamp, mys vid Rocksjön och en massa massa annat. :) jag är lycklig människa!

OCH det sjukaste igår, träffade på min brors bror på kåren igår och kunde inte placera honom ngnstans, han bara "Hej Sara", och jag liksom bara " eeeeh, jag borde känna igen dig eller hur? " dööör, men han är himla trevlig, gött att snacka med honom en stund :) så sjukt konstigt att se honom där dock med tanke på att han pluggat i Malmö men nu flyttat tillbaka för att plugga på tekniska.. insane!

Idag är det vilodag, tack gode gud för det då jag inte mår alldeles för bra, trött, sliten, börjar bli lite smått sjuk efter regnet på ryggen igår, och en del bakis, ska bara vara hemma själv och njuta av min soffa för första gången på typ 1 veckas tid och att jag får vara själv och att det är tyst, priceless! Imorgon tar vi nya tag med allsång och sen kåren på kvällen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0