Rosa elefanter

Mina släktingar är knas, har en film från igår då mamma och moster pratar om däckade rosa elefanter, jag dör! In i skattkistan med den filmen ;)

Solen skiner som vanligt, saknar regn, en bra bok, en kopp te, en filt och ostmacka idag. Konstig jag vet men så det är. Regn är mitt favvoväder och kommer alltid vara! Snart dax för shopping igen när det svalnar av typ 3 grader på kvällen, har ett par converse kvar att handla till Jockepockesmocke, ngn skvallrade om att jag köper converse till folk ;) men det gör jag så gärna så, har ändå plats och kilon tillgodo. Snart får jag komma hem och då tänker jag stanna k Jönköping så länge så jag spyr på det! Hoppas det regnar när i kommer hem :) ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0