Vilda Western

Braaa kväll på kåren i onsdags, förfest med många fina människor som gör en otroligt glad och taggad. Sen kåren med lagom alkohol i kroppen där Simon och Viktor hittades, hade ett trevligt samtal med Viktor och skrattade och dansade tillsammans med Simon. Åh vad jag saknat honom utan Charlotte! Missförstå mig inte, jag gillar verkligen Charlotte men det är så otroligt skönt att träffa simon själv och bli påmind om all tiden vi hade tillsammans i Gemla förr. :)  Jag, Jockepockesmocke och Robert gick sen hem vid 1-tiden och stannade i två busskurer för ovanlighetens skull.. massa gliringar, skämt och seriösa samtal som vanligt, gillas starkt!

Att gå upp vid halv 8 igår var inte lika lockande, meningslös eftermiddag med organisationsdag. Höll på att somna heeela förmiddagen, var så satans trött. Sen lunch på Pallas Athena med Robert, jag gillar våra samtal då vi pratar om våra egna erfarenheter och vad vi tycker och tänker om så himla mkt. Jag värdesätter dem samtalen väldigt mkt. :) åååh mmmmmmh!
Sen hem för vila och sen faddermingel igår kväll då teamat och grupperna skulle meddelas, "En legendarisk inspark" blir det med olika stereotypa legender eller vad man ska säga..  Det tror jag blir himla bra!  It's gonna be legen wait for it DAIRY!   Så jag tillsammans med Robert och 6 andra som man haft mer eller mindre koll på vilka de är kommer att vara cowboys och indianer, vad är oddsen att man pratar om Pontares " när vindarna viskar mitt namn" innan man får veta och så blir man indian? hilarious! :) lätt att jag och Robert har veto på att det ska vara vår grupplåt!  Rasmus och Jocke kommer vara superhjältar, Lisa och Isabelle Vikingar och Pohl ett monster ;) haha.  Känner ut i tårna och fingerspetsarna att insparken 2012 kommer bli riktigt awesome!!! Försökte tona ner peppet och euforin hela kvällen igår och försöker fortfarande göra det för att reaktionen inte ska bli för stark :p   GLAD!

Idag är jag ledig, somnade vid 12 igår och sov i 11 timmar, sjuuuukt skönt och jag behövde det. Ska bara läsa en bok till nästa veckas seminarie och göra egen pyttipanna, gott! Sen får vi se vad som händer. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0