Valborg

Haj!  Idag är vädret grymt bra, kunde gå i tjocktröja nere vid systemet innan, underbart :) Det underlättar väldigt mkt en dag som denna, gårdagskvällen blev lite kaos då jag kände mig som en dålig kompis som var tvungen att säga nej till två personer som det visade sig senare hade varit mer än välkomna.. sämst. Särskilt när personerna i fråga är snälla, trevliga och så vidare.  Sånt får jag krupp på och gör mig, frustrerad, ledsen och besviken på mig själv då det sitter i ryggmärgen hos mig att " alla ska få vara med". Sånt som sitter sen mobbningsperioden att alla ska få vara med oavsett..

Nåja, jag vet att jag lovade bilder igår men var alldeles för uppjagad för det och idag blir det inte heller då vädret är fint. Ska ut och gå nu är tanken en stund med bara musik i öronen och solen i ansiktet, saknar växjö väldigt mkt idag med picknickar, sol, grillningar och bara hänga vid elljusspåret, stenbandet och så vidare. Därför behöver jag rensa huvudet, le åt musik och röra på mig innan jag träffar 3 fina grabbar för grillning och chill ikväll en valborg som denna :) låter perfekt tycker jag! Valborg är typ Sveriges största suparhelg vilket är väldigt överreklamerat enligt mig.. därför är det mys att bara grilla, umgås och dricka en flaska vin!

Nehe, nu blir det promenix!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0