trötter

Jag är så satans trött efter kvällen igår, förfest med en hel del folk och sen kåren med intressanta inslag som vanligt. jag blev lite orolig och lite svag där ett tag och var nära att göra ngt dumt men i sista stund kom jag underfund med att det hade bara varit himla dumt.
men det var en bra kväll igår, det var bara köööööör som gällde och man fick höra saker igår som är så himla behövliga att höra ibland och som man vill höra. :) himla bra!

Vid 2 gick vi hem.. halv 4 var jag äntligen hemma i min säng och somnade på två röda sekunder. Vaknat hur många ggr som helst men bestämde mig för att gå upp vid 13 efter mardröm om bilar, vatten och mina morföräldrar. Inte ok!
Idag blir det inte många knop asså.. ledig fram till onsdag nästa vecka, himla skönt och inget plugg att göra heller. Bra!  Ska ta och gå och handla rostat bröd snart som man kan göra, min mage gillar inte mig idag riktigt.. men det var det värt!
Btw, igår var en sån kväll då jag bara insåg vilka människor man älskar och tycker om extremt mkt och vilka men inte gör det.  Himla bra tycker jag! :)

avslutningsvis, finaste Robert, om du bara visste hur bra, speciell och fin du är!  du är bara bäst. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0