Sommarstuga

Hade en fin kväll med grabbarna igår, kortspel och en massa fint prat och massa konstiga samtalsämnene. 1 på natten blev Rasmus dessutom yberpigg och körde styrkeövningar med mig och sen halv 2 tiden körde han dansmoves xD Dog lite.   Liknelser med sommarstugor kom upp också, gillas väldigt starkt och jag förstår vad man menar. Hjälpsamt!

Har idag pluggat till tentan som är på onsdag, ska fortsätta plugga snart men var tvungen att ta mig en paus och duscha och lite sådär. 2 kapitel läste idag redan, bara att köra på när ångan ändå är uppe! Energi, miljö, ekosystem, sortering, miljöförstöring och så vidare, here we go!   Ngt har åtminstoen Roger, Martin och Maria ( Biologi A, Kemi A och Fysik A) lyckats pränta in i mitt huvud så vissa saker känner man igen sen tidigare, tack och lov för det!
Senare blir det en vanlig lördag med smartare än en femteklassare m.m tillsammans med Robert och Rasmus. Vann förra veckan igen, vunnit 2 ggr nu. KATSCHING!  De vinner jag iaf på istället för kortspelen.. men kortspelen ger ju vinst men smartare än en femteklassare är ju kanske lite bättre att veta vad man kommer ihåg från de mindre åldrarna, allmänbildning ;) för det mesta iaf.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0