Now you're just somebody that I used to know

Snacka om att vända humöret fullständigt på 24 timmar!  Pratade med fina Johanna 1 timme i telefon igår, fanns mkt att säga och jag känner att utan henne så hade ingenting funkat, så är det faktiskt. Hon behövs i mitt liv mer än vad hon anar. :) Även om jag skämmer ut mig ibland när jag berättar alla tokiga grejer jag pysslar med, men hon får ju ett gott skratt iaf ;p haha.
Läste ut en bok till igår.. den sög dock. Efter 10 timmars sömn inatt så hade jag t.om energi till att fixa mitt hår idag och jag var på ett vääldans bra humor och trivdes med livet. :) mötte uppe Rasmus och humöret steg ännu mer när han är snäll och slänger dit en komplimang (y)  köpte nytt märke som ska sitta på ovven inom en snar framtid, sen simulering där vi skulle diskutera miljöfrågor och rollspela en hel del, lite roligt faktiskt och sätta perspektiv på saker som man inte riktigt förstår annars på samma sätt.

Fixat grejer på apoteket idag också inför pollenallergin som börjar snart förmodligen ( har som tur väl bara björkpollen så brukar komma först i maj ). Nu ska jag äta lite innan jag ikväll hänger med fina grabbar! Livet är himla bra :)

( tänkt på låten i rubriken en massa denna veckan och lyssnat på Glee;s version av den som släpptes i onsdags, himla bra och ger tankesställare rejält när man tänker på saker som varit och hur det har blivit. Fascinerande när man hittar såna låtar!   Precis så är det med vissa personer jag känner, vissa som inte känner en alls längre och som inte finns där på samma sätt eller som man helt enkelt inte bryr sig om längre eller kanske inte lägger så mkt tid på längre, Låter gör mig himla känslosam av olika anledningar då vissa personer passar där mer än andra.. Det avsnittet av Glee är förövrigt satans bra, säsong 3!!)

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHHA, jag skrattar fortfarande. du är fantastisk :D

2012-04-13 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0