mind-fucked

Sjuuuk föreläsning igår, den bästa ever på högskolan! En föreläsning med sportkommentarorer, modevisning, reklam, dansband och sång. :) högskolan är fan unikt och den föreläsningen hade jag kunnat sitta och lyssna på alla dagar i veckan i timmarvis!
Åkte sen hem till Bolle och myste med honom och Charlotte ett par timmar, dem är fina dem :)
efter det var jag med om det sjukaste ever!!!!!
Mötte upp Rasmus i hallen för han skulle visa ngt, helt plötsligt stod Robert där också och ledde ner mig i källaren och öppnade en lägenhet med en nycket och utbrister " Välkommen hem till mig, här bor jag nu"  Då har dem alltså hållt hemligt i 3 fucking månader att Robert ska flytta till Dalvik trots att vi pratat om lägenheter och grejer flera ggr under den tiden! Herregud.. jag var mållös i 30 minuter i Roberts soffa och fattade absolut ingenting. Jag var så pass chockad att jag var tvungen att ringa mamma xD haha.    Jag har fortfarande inte fattat, fortfarande inte förstått för det är surrealistiskt att jag har världens finaste grabbar i både min korridor, i korridoren under mig och korridoren på andra sidan en dörr in i en annan korridor. SÅ JÄKLA SJUKT!  Men så satans rolig grej och  att de har lyckats hålla sig, så himla förvånad.  Herregud..     Är fortfarande i världens största chock och att möta Robert vid bussen på morgonen, att gå från Roberts lägenhet med Rasmus, att åka hem med båda två och att de ska till VARSIN lägenhet.  Så sinnessjukt!   Dör ganska rejält och får ÄNTLIGEN avreagera mig.  Mina känslor och tankar igår var all over the place, den ena känslan och den andra tanken avlöste varandra med världens pirr och lyckoskrik i magen och en hjärna som försökte hänga med och koppla ihop vad som egentligen hänt och vad det innebär.. Insane och EUPHORIA sammanfattar extremt bra!  Det finns dock en nackdel med att Robert bor här nu, ja faktiskt, och det är att jag kommer sakna att ha någon att prata med på nätterna och någon som sover här som gör att man känner sig allmänt trygg. Kommer sakna dem nätterna när man halvfull kommer hem och har seriösa samtal och grejer, dem nätterna var fina! :)  men å andra sidan, nu kan man ha efterfest istället ;p

Idag var det föreläsningar till halv 3, massa tråk bara allmänt, prat om kossor och fossila bränslen.  kom hem för ca 1 timme sen och har duschat och nu väntar käk.  Runt halv 6 kommer 4 fina grabbar och har förfest tillsammans med mig innan kåååren. Varför ha en grabb när man kan ha 4? ;)  Lediga imorgon vilket innebär en himla bra kväll med en massa bra grejer och allt vad det innebär :D  En promenad är planerad hem vid 2-tiden, saknat promenaderna!

PUSS från en asmegafuckinginsanegladSarasomallmäntälskarlivetochdetfinavädretutomhusochattviharlovenveckanuochattdetkännsjäkligtbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0