människor

Fyllt helgen med en massa människor, är inne i en period nu då jag är väldigt sällskapssjuk och väldigt beroende av människor. Himla bra faktiskt! Igår var Robert och Rasmus på besök, först lagade Rasmus middag till mig och honom, korv stroganoff. Himla awesome och himla gott :D  Sen kom Robert på besök och spelintogs i form av cluedo,smartare än en femteklassare och kortspel, turneringen är avslutat och jag vann inte spritflaskan heller.. :/ vad ska jag göra för att vinna då? Har varit extremt nära både på biobiljetten och nu spritflaskan.. blir tokig! 
Planer smids för veckan med kååren på onsdag, 3:e veckan i rad, hejja hejja!  Men awesome :D 

Efter att de drog hem vid halv 2 tiden la jag mig i min säng och läste och smsade. Ibland undrar jag vad vissa människor vill ha ut av en och vad som är dealen med dem, men men.   Läste ut Fallen ängel igår, en bra bok som är extremt lik Twilight första gången man läste den. Vilket är både positivt och negativt. Men jag gillar böcker som påverkar en och känns ända ner i tårna så det är positivt. Blir att plöja dem andra i den serien också så småningom antar jag ;) mkt serier pågång nu, härnäst blir förmodligen fortsättningen på Cirkeln när det gäller serier. När det gäller böcker blir det nog den historiska boken om Marie Antoinette först eller lite deckare med Håkan Nesser. Läser så sjuukt mkt böcker nu men jag gillar det som fan, det gör att jag sover bättre, somnar lättare och jag somnar dessutom glad. :)   halv 5 somnade jag inatt vilket leder till att jag är seg idag men det är helt ok på en söndag faktiskt. Efter en sån bra bok och du inte kan sluta så får man vara uppe länge, längesen jag somnade så sent dock pga läsning eller pga ngt annat när jag varit ensam.

Vid strax innan 3 ska jag träffa Sannis och käka pizza och tjöta med henne om veckan som gått med mera. Längesen vi sågs nu så det är dax, we have som catching up todo.
Kursstart imorgon, tagga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0