lamaste dagen ever.

Hade en dag med bara mys hemma med mammi igår, ibland är det skönt att inte göra ngnting och ta igen tid. Vi hade inte möjlighet till den tiden när jag bodde hemma att bara sitta bredvid varandra, säga ngt någongång ibland och bara andas tillsammans och känna att ngn annan var där.

Föreläsningar idag som var grymt sega då man mest satt av tiden, har upptäckt varför jag inte får min bok heller så nu ska det vara löst och förhoppningsvis så ska det vara löst inom de närmaste dagarna, absolut senast i slutet på veckan annars blir jag knäpp och failar tentan på onsdag nästa vecka.. datatenta men ändå.
Nu har min kära mamma åkt hem och jag försöker komma underfund med vad jag ska äta för ngt innan kära Sannis kommer hit och myser ikväll :) sällskap är livet!  Har ju en del matlådor att välja på om man säger så med olika mat i, spännande att se vad det kan bli!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0