korridorshäng

Världsbra kväll igår på kåren med alla inblandade med väldigt intressanta inslag b.la en lap-dance på Jockepockesmocke, folk som tar en på röven och alkoholen som bara slank ner mest hela kvällen. Himla bra kväll!
Promenaden upp för backen var också bra med Lejla och Robert då man rullade i stadsparken :p
sen blev det häng i korridorshallen med de fina grabbarna och snackade om hårets funktion och grejer... haha jag döör!  Halv 4 låg jag i min säng med den surrealistiska grejen att jag och Jocke gick åt ett håll och Robert åt ett annat. :p herregud..

Idag är en skön dag, gött att veta att man är ledig och inte behöver göra ett förbannat skit. Ska bara slänga sopor sen och gå till konsum och äta, sen behöver jag inte göra ngt alls. Gött med påskledigt :D
Är dessutom lite ledsen också, blev inte fadder i höst heller och det gör mig  väldigt ledsen att veta att det inte går att bli fadder med dem som bestämmer vilka som blir. Jag vill inte vara en människa som kryper framför någons fötter för att visa hur bra jag är, det borde räcka med att jag är jag och att jag har så himla mkt att ge och tillföra. Men tydligen inte och det gör mig så himla frustrerad, ledsen och arg att det ska få vara så.. men jag får la göra som förra gången, bita ihop och se glad ut mot de som bestämmer ändå och inse att vissa saker är ibland bara inte meningen, synd men sant och det känns väldigt väldigt surt just nu.

Nu blir det att slänga sopor och grejer och aktivera mig med ngt och få bort tankarna!  Tror jag ska ringa Sanne också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0