Kolmården

Dagen igår var heeelt fantastiskt! Efter en kväll med Rasmus och dålig nattsömn rullade bilen vid halv 9 mot Norrköping och Kolmården tillsammans med Rasmus, Viktor och Jessica. :)
att få se mina favoritdjur ; Varg, Björn, Tiger och Järv och den otroligt coola stenbocken och Lejon m.m gjorde min dag så himla mkt och att få bilder på dessa fantastiskaa djur.. jag kan dö lycklig nu :) Så himla häftig upplevelse.
Sälarna och Sjöbjörnarna och deras show var himla häftig, likaså delfinshowen!  Det häftigaste med dagen som jag tyckte dock var gondol-banan så man kunde se alla djur på ett kort avstånd. så häftigt!
Jag fick se en varg.. en brunbjörn, en tiger och en järv.. Har fortfarande otroligt svårt att förstå det. Så himla häftigt och ngt som jg velat länge. Jag missade Kolmården som barn men tog igen det nu iaf. Åh glad man kan vara!  Surikaterna var coola med, gräv gräv gräva tunnel ;) haha.

Hemfärd vid halv 5 därifrån och då blev det hem till Sparkles och spela hp-cluedo med Robert också, myspys. sen somnade jag som en sten direkt när jag kom hem vid 11-snåret. Så himla trött!
Sovit så himla gott fram till 12 och drömt en massa drömmar om blandat folk från Jönköping och Växjö och folk som tappar tänder och sittningar ohch så vidare och så vidare. :p
Extremt nöjd med dagen igår med dunkande av musik i bilen, massa prat, massa djur, massa drömmar och bara gokänsla i kroppen!  Idag blir det handling och tvätt som vanligt på en söndag, helt ok ändå!
Bilder från igår kommer senare idag b.la. Har massvis men känner att de får ta ett eget inlägg utan text.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0