känslostorm

snacka om en weird dag!  Varit ledsen, glad, likgiltig och sen supermegafuckingawesome glad. :)
att gå från att gråtit till att nästan hoppa i soffan är riktigt knäppt.
Har nämligen visat sig att även jag ska få vara fadder i höst :DDDD de hade missat att skicka mail till mig? så i höst lär jag tappa rösten igen ;p men who cares liksom?   Sommaren var awesome redan innan detta med planerade roadtrips, Göteborg m.m men nu har man även slutet på sommaren att se framemot! toppen :)

Sen måste jag avsluta med att säga att det är inte ofta folk har sett mig ledsen eller vet hur de ska reagera när jag blir ledsen. Men det finns dem som reagerar så himla snabbt och som bara vet precis vad som krävs när det händer. TACK Jockepockesmocke som förstod hur jag kände utan att jag behövde säga det och kom bort och pratade, höll med och fick mig att tänka på annat! guldvärt :)
Och TACK Robert som inte bara var allmänt awesome igår och sa grejer man behövde höra utan också sällskapade mig när jag var nere och fick mig att prata och tänka på annat.  Fint det :)   Fördelar med att ha grabbar i korridorerna, helt klart!

Nu ska jag kolla film resten av kvällen, är så satans trött fortfarande från igår trots att jag sov till halv 2 idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0