Indianer

Hejhopp! Hade otroligt svårt att somna igår.. kom på att alla avsnitt av Alcatraz ju finns att ladda ner, så gissa vem som såg 2 avsnitt innan hon somnade? Jo JAG!  Sen gick det ju som det gick med sömnen också ;p haha.
Mastrodontlång dag idag men nu är den iaf över, tack och lov. Skola 8-16.30 med 3 seminarier, ett handledarsamtal och grejer och sen nu ikväll var det dax för faddergruppens första egentliga möte med att bestämma tema, spåna på namn, märke, flagga, rekvisita och så vidare. Gött att vara igång :)))) Så till hösten så är det jag som kommer att tjoa som en tok med en fjäder i huvudet, sträck i ansiktet och bara njuta av allt roligt som sker, alla nya människor man får känna och bara känna att man gör ngt bra :) så himla awesome!

Nu är jag hemma igen och tanken är la att det blir Alcatraz resten av kvällen, känns awesome med sovmorgon till 13 imorgon, behöver det om jag ska dra till kåren imorgon. Toppen!  Sen blir det långledigt torsdag-onsdag. Så himla skööööönt :)  Åh idag har jag varit pigg och nu ikväll blir jag allmänt taggad på sommar, höst och inspark.  " Det är min tur, min tur, det är miiin tuuuuur nuuuuu".   :)   att livet kan få vara så bra utan att ngt ska ha fått förstöra på väldigt väldigt väldigt länge, peppar peppar ta i trä men gud vad jag mår bra och är lycklig heeeela tiden!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0