hearts in the air

Slutade plugga runt 18 igår, sen orkade jag inte höra mer om globala miljöfrågor.. och tur va la det för jag hade ändå mardrömmar om miljögifter och miljöförstöringar :p haha. weird är jag, jag vet.
Fixade iaf tentan idag, HALLE FUCKING LUJA! :D Slippa ha den hängande efter sig.. grymt skönt.
Så ikväll är det tentafest som gäller med förfest hos Bine med en massa fint och bra folk och sen blir det kåren. Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll :) känner det i tårna och då brukar det bli bra, gött gäng att hänga med också. Vad kan gå fel?

Så nu ska jag äta mat och sen blir det iordning fix och samtal med finaste Johanna innan Bine vid halv 7.
AWESOME!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0