Hållbar utveckling

Bra kväll igår i världens bästa sällskap, dock är ju kortspelet som det är just nu och blir extremt frusstrerad. Måste vara ngt fel på kortlekarna asså, sån otur som jag har!
Kollade en film sen när de gått hem, The Experiment. En psykologisk film om ett fängelseexperiment som Eliza tipsat om, mkt bra men jobbig film.
Idag har jag tvättat och pluggat hela dagen, 75 sidor text är avverkade av boken "Hållbar utveckling" inför tentan på onsdag. Braaaa! :)   Så nu tar jag kvällsledigt med mästarnas mästare och sen en dusch och bara filmmys. SKÖNT!
Imorgon blir det plugg kl 10 i skolan med Sabine, Rasmus och Robert inför tentan, skönt att plugga på det sättet tycker jag. Omväxling är bra!

Har ett enormt sug efter kladdkaka.. eller kladdkakemuffins ikväll. Tur att jag inte gillar att baka eller inte har bakgrejer hemma ;p haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0