Godis godis

Bra dag med massa big bang theory avsnitt igår och sen tjöt hos Robert innan vi tog bussen hem till Sparkle och tjötade med dem och mest bara hängde. mysigt :)
somnade som en sten hemma vid 2.. har varit så sjukt trött denna veckan med tenta och sen en massa adrenalin, kåren och allting i en salig blandning.
Idag blir det att läsa bok för det orkade jag inte igår.. ska hugga in i min bullenskorv-burk också idag som jag längtat efter i flera veckor, AWESOME! :D Annars ska jag bara ta det extremt lugnt hela dagen och mest bara vara, känns som världens skönaste just nu. Finns så många grejer att ha i huvudet just nu så ska inte tänka för fem öre!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0