energi

Har och har haft världens jäkla mongoenergi hela jäkla dagen.. sjuuukt!
Tentaplugg 10-15 med Bine och Robert, hoppas ngt fastnade iaf, känns så åtminstone :)
Sen hem och ner i källarn och leta upp gamla skolkataloger, gamla biologiboken ( hittade inte kemi A-boken, fan! ) och smått och gott. Hyresgästföreningen ringde också och vi skrattade på båda änden av luren, herregud. Tror jag gjorde hans dag när han märkte att jag ljög men ändå försökte vara snäll och började skratta och vara glad xD haha.  Skön växjökille det där.. dör fortfarande när jag tänker på det! Tänk, växjö är fan bra ibland :)

Var tvungen att sudda ALLTING i mitt badrum idag.. de ska kolla ventilationen imorgon eller på onsdag och att ha en massa kladd i badrummet känns inte optimalt då ;) såå folk får börja kladda nytt sen istället. Man blir så glad av att gå in där och se alla roliga och framförallt sjuka grejer människor har skrivit.

Sen ringde måmå och pratade om sommaren, hösten och att hon stekte kantarellomelett. Hon är skön min måmå!  "Jag skickar en svamp till dig genom telefonen.. dem var väldigt goda. Fick du den? "  haha. Jonsson-släkten är inte att leka med asså!   Tanken är att middag ska lagas snart och läsa de 30 sista sidorna i en av kursböckerna. Tar resten imorgon faktiskt, känner inte för mer idag.  Det får bära eller brista på onsdag, känns inte som att tentan är omöjlig men man vet ju aldrig. Den som lever får se helt enkelt!

Ska ta mig en liten promenad med Lejlis om en stund, lika bra att passa på när man har mkt energi som räcker och blir över och när vädret är awesome! :)   är konstig på det viset, vissa dagar har jag noll energi men så fort solen tittar fram eller när det är tenta på G ( hemtenta eller salstenta ) har jag väärldens energi till att göra hur mkt grejer som helst. Helst samtidigt dessutom vilket inte alltid är optimalt ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0