eldens hemlighet

Fin dag igår då jag fick en del pluggat och sen en oväntad middagsbjudning, tack finaste Robert. :) han är väldans duktig på att laga mat den pojken och hans måmås sockerkaka, MUMS! Vann dessutom på smartare än en femteklassare, är den som vunnit flest ggr nu, KATSCHING :D  Gött att ha två grabbar i sin närhet som är duktiga på att laga mat om det kniper ;p (y)

Idag är en såndäringa tråkig söndag med tvätt, plugg och städ. Har lämnat allt det bakom mig då jag skrivit klart mitt anförande och läst ut min ungdomsbok och även förtärt kvällens middag. Återstår en genomläsning med feed-back av Rasmus och Robert till morgondagens klimatkonferens i skolan och sen ska jag bara njuta av att jag inte börjar förrän kl 1 imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0