drömmar

Det är konstigt det där med drömmar och hemlängtan. Hade drömmar om Växjö inatt och folket där vilket gjorde att jag har haft hemlängtan en del idag, en hemlängtan som är ovanlig men välkommen på sitt sätt.
Det är läskigt dock när man drömmer om att man måste göra ett val, ett val som är väldigt svårt att göra. Ngt så enkelt som att välja plats vid ett bord, vid det enda eller det andra. Jag vet vad drömmen vill säga och jag var ganska förvånad faktiskt vilket bord och vilken plats jag valde, precis som att det vore så självklart, som att det alltid är meningen att jag ska sitta där och att vad som än händer så kommer jag alltid att sitta vid det borde och mellan de två personerna.. så enkelt men samtidigt så komplicerat.

Att välja är det värsta jag vet, mitt undermedvetna spelar alltid spratt med mig vad det gäller val pga av det. Är absolut inte förvånad över drömmen för fem öre, det var bara en tidsfråga innan man kropp skulle börja reagera på valmöjligheten på det sättet. Läskigt dock att valet blev som det blev, som att det var superlätt att välja bort det andra bordet så himla enkelt, som att det knappt spelade ngn roll..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0