årets bästa vecka

Haft världens bästa vecka verkligen, helt klart årets hittills bästa och den är fortfarande inte slut!
Bra föreläsningar i början av veckan med blandannat bästa ever med kommentatorer, modeshow, reklam, dansband och mössa. Helt klart bra :) sen en ny granne i form av bästa Robert med världens mind-fuck och roligaste grejen!  En enormt bra kväll på kåren i onsdags med roliga inslag med lap-dance och grejer och korridorsnack och sen en torsdag själv med besked om att jag ska få vara fadder i höst! :D. En fredag med road-trip till Gränna och sen kortspel hela natten och allmänt flummande med Jocke,Robert och Rasmus och sen gårdagen med grillning, glass, frukt, Cluedo och kortspel och en utläst bok :) och dessutom så kommer min kära mamma på besök snart och stannar tills på tisdag. Storhandling och storkok pågång och lite annat. Perfekt avslut på veckan att få träffa min saknade mamma och få köra bil!

Livet är så himla bra och jag är så himka glad och ser väldigt mkt framemot sommaren, hösten och den 28 April :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0