annan dag påsk

Hej hå!  Fin dag med mamma igår med storhandling och en maaassa matlådor blev gjorda.. har 8!! matlådor i min kyl för tillfället, himla bra och himla duktigt. :) så både köttgryta, fläskfilegryta, baconsås och ngn kycklingrätt blev gjorda, mums!    Sen mös vi mest bara framför tvn.
Mamma somnar tidigt som vanligt medans jag kollade lite film, läste och smsade.
att ha en mamma som snarkar heeeela natten är ingen hit, man undrar ju vart man har fått det ifrån? ;)
Men har sovit lite iaf, ska tvätta kl 14-17, annars har jag inget alls för mig idag. Mina böcker har fortfarande inte kommit och jag har tenta om 9 dagar så jag börjar bli lite sådär.. halvstressad. Men men!

Mamma stannar tills imorgon och imorgon blir det föreläsning mellan 8-14.30. Helt ok dag ändå!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0