trötta ögon

hej hopp! Har haft en seeeeg dag med mest plugg och matlagning. Älskar att ha grejer i frysen som man kan värma när man inte har ngn inspiration :)
idag är jag jättejättetrött och vet inte riktigt varför jag pluggar engelska som ett av mina ämnen, min kurslitteratur i Lingvistiken är extremt tråkig just nu. Känns som ögonen går i kors och att jag ska somna när som helst.
Dock vet jag att jag inte kommer lägga mig på ett bra tag än.. just idag är det inte så mkt positivt eftersom inspirationen till skolan känns långt borta, därför behöver jag torsdag med filmhäng ggr 2, först med fina Robert och sen med finingarna Lejla, Rasmus, Sabine och Robert! Känns ganska rejält välkommet just nu :) och sen på fredag kommer Johanna hit och stannar över helgen och bara allmänt hänger med mig :) på lördag hänger vi med familjen och de som har respektive och käkar chili och myser lite, awesome!  Ett och annat glas vin eller cider blir det nog också.

Nu ska jag dejta Neil Patrick Harris i min säng en stund med lite apelsinchoklad och en massa vatten, är grymt törstig!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0