sömnlös

Det är natt och som vanligt är jag sömnlös.. börjar bli en vana nu.
Hade en mysig kväll hos Sannis, tee, prat och Robinson :) härligt när man kan göra ngt enkelt och det blir så pass bra!
Är ensam över helgen, det är redan tomt xD Kommer förmodligen sova som en gris med dubbla madrasser inatt, dock vakna och undra var madrassen på golvet har blivit av, haha!
Imorgon blir det mys hos Lillpia innan det blir lite Melody Club på kåren, mkt kåren de senaste veckorna men det är inget annat än ok :) dock blir det lite paus på den saken efter imorgon, det blir lätt för mkt av de goda när man är där ;) Jag kommer vara nykter imorgon och hålla mig till den bästa drycken i världen ( redbull ) och cola! Awesome :)

Mkt som snurrar i mitt hvuud, "det snurrar i min skalle".  Vill att Johanna ska komma hem så hon kan sortera lite, men snart kommer hon hem igen och då blir det ett lååångt telefonsamtal om allt mellan himmel och jord. saknar henne.

nu blir det senaste avsnittet av true blood innan jag släcker lampan och sover, behöver sova om jag ska plugga lite imorgon innan jag lämnar mitt hus, går igenom källaren och intar Lillpias hus.

PUSS på alla fina ( och ofina )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0