soffläge

Jag låg vrekligen i soffan heeeeeeeeela dagen igår, illamåendet kom och gick hela tiden och hela kroppen bara stretade emot och dessutom har jag fortfarande ont i svanken. Hur många ggr trillade jag egentligen? Har fått det till 3.. var det fler!?  Å andra sidan är det bättre att jag trillar på röven/svanken än på knät igen ;p
Att ligga i min fina soffa med täcke och kudde var obeskrivligt skönt, det var jag och 1.5 liter vatten, åååh vad mysigt! ( det sa din mamma med jag satte på henne) ;p  tvungen!
Dax att kolla om säsong 8 på two and a half men eftersom säsong 9 börjar nästa vecka, och snart börjar Glee också, HALLELUJA!!!!! :D  Damien <3
Ska ta och städa lite nu, får besök vid kl 6 och här ser verkligen hemskt ut! Dammsugarn måste fram och alla jäkla skrubbningsmedel m.m m.m.  Men det är helt ok för jag fick 12 timmars sömn inatt OCH jag somnade innan 3, omg!

Jag saknar folk i växjö idag väldigt mkt, saknar Johanna, Carro, Martin och Joakim. Hade behövt få prata lite om gamla saker, ha våra gamla internskämt igen och bara fjanta. Som med SSU-tejpen, "dra undan knät", " och så var det inte det, :PpPpP, " Vad är det för ett staket staket? ", Sjunga genom gemla på pakethållaren, dagen med ratzeputzen, alla dagarna på berget, Simon-Martin-Sara-dagarna, Stuva Ris m.m m.m m.m.  Hade varit awesome att bara flytta hem ett tag igen och få göra alla dem sakerna igen men jag vet att de dagarna är döda, tyvärr.

Får se det positivt, hade inte GG dött så hade jag aldrig kunnat få ett JG, ett JG som jag älskar och inte har för avsikt att släppa taget om och vi har såå många år/dagar framför oss och så mkt saker att hitta på fortfarande, GILLA GILLA!

PUSS
cupid, sommaren 06 var fin.  Saknar pilbågen. Bastian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0