Patt-klapp

Haft en enormt fin kväll med fina människor :) Lejla, Rasmus och Robert kom över vid 6 tiden och såg två filmer, mysigt!
Efter ett par timmar var det bara Jag, Rasmus och Robert kvar, då kom kortleken fram xD 2 omgångar av poängpoker, herregud! Jag säger då det, ingen annan får någonsin spela kort med oss 3 för vi kan verkligen inte behärska oss, vet inte hur många sexskämt det blev ikväll asså och massa sjukt. Gilla att allt är inspelat också :D haha.  Allt från rörelser till historier till sportkommentator och till sång, gilla!  Patt-klapp fick oss alla att dö flera ggr om, herregud :D
Nu har killarna gått hem och jag försöker förstå egentligen hur lyckligt lottad jag är som har så två fina människor i mitt liv, en kalmarkille och en huskvarnakille :)  2 personer som alltid gör mig så otroligt glad, får mig att skratta och som allmänt bara är så snälla och ärliga killar! Tummen upp asså :) vad skulle jag gjort i Jönköping utan dem?
Jönköping levererar!

Blir lite Two and a half men innan jag somnar, känner att jag behöver kolla på ngt innan jag somnar. Är konstig på det viset :p
imorgon blir det plugg, mangla uppsats och plugga till tentan. Mysigt med en egen dag imorgon :) eller, det är planerat att bli så iaf sen vet man ju aldrig vad som händer :p

Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0