Människa

Inte konstigt att man inte kan sova om nätterna när man har en människa i samma rum som snackar gojja heeeeela natten, :p  dock är det ganska roliga saker som sägs ibland.
Dock stängde jag av alarmet imorse så vaknade alldeles försent, så kommer inte bli många timmars sömn inatt då jag ska upp vid kvart över 7 imorgon för att ta mig till skolan.
Men men, har åtminstone hunnit med att tvätta och nästan pluggat klart och har bara dammsugning och skurning kvar på städningen, win! :)
Simon har faktiskt hjälpt till också, berättade om när vi dygnade på HLK och spelade uno typ heeela natten,
" men kuuuul spel" " jaa men vad skulle vi annars ha spelat? det är ju askul! Vi är ju pedagoger liksom.. "  " jaa men ni kunde ju spela typ alfapet, det borde ju pedagoger spela"
haha, dog lite! :)   totalt normal diskussion under städning, jajamen.

lyssnar på massa musik nu, självklart Svenska Björnstammen som jag lyssnat på varenda dag i snart 2 veckor, ;)
dax att dammsuga nu kanske?  ikväll blir det hemmaspa med ansiktsmask och hårinpackning, sköööööönt.
livet är bra nu, väldigt bra och jag känner mig extremt euforisk :))))))

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0