finast

fin eftermiddag igår hemma hos grannen Rasmus, massa skratt som gjorde min dag. Älskar ljudklippet från midsommar, man kan prata om det eller lyssna på det hur många ggr som helst men man dör fortfarande av skratt xD haha.
Idag var det föreläsning, totalt meningslös om ni frågar mig men ibland behövs såna föreläsningar också.
Simon var även tillbaka i min lägenhet idag så vi har mest tagit det lugnt med mat och en av världens bästa filmer; Eurotrip :D  " WE DON'T NEED NO WATER LET THE WATER COME TO US"

Har haft fina människor runt mig heela dagen, träffat ngr medlemmar i familjen i skolan som gav mig ett par skratt, umgåtts med Simon och alla dem skratten och sen pratat i 1 timme med finaste Johanna :) älskar att ha fina människor i min närhet! Johanna kommer och hälsar på mig i helgen, känns väldigt välbehövt att få träffa fina tjejen och få umgås, prata och skratta :) skönt att få prata med henne idag också och bara få kasta ur sig saker man tycker och tänker och skönt att hon kan sitta i andra änden och skratta åt alla tokigheter! haha. Skönt att man underhåller ngn iaf ;)

Imorgon och på onsdag är jag ledig eller föreläsningsfri som det så vackert heter och då ska jag städa, tvätta och plugga. nice! nu blir det film med the one and only Bolle Bolsgård och sen när han susar sött så ska jag se veckans avsnitt av True Blood (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0