faller på plats

Kåren igår var grymt roligt! Kände knappt av mitt knä alls, ibland är alkohol en mirakelmedicin faktiskt!
Grymt mkt folk på kåren igår en stund och det var roligt, älskar att hänga på Kåren för alla människor är så otroligt roliga och godhjärtade. Låg och log i min säng igår när jag kom hem vid 3 tiden efter att ha gått hem med Rasmus och Robert ( tog 1.5 timme hem efter en låång paus i busskuren) , i 2 timmar log jag åt att människor är så fina och att jag aldrig mer får flytta tillbaka till Växjö. Det gör mig himla glad :)
Mitt liv faller mer och mer på plats och det är otroligt skönt, all kalabalik från i somras börjar lägga sig och det känns otroligt skönt. (y)
När Simons alarm ringde vid 7 ville jag dö, då hade jag bara sovit i 2 timmar. Övervägde att stiga upp men somnade äntligen om kl 9 och drömde osammanhängande drömmar.
Ska träffa Sannis senare ikväll, mysigt :) kanske dax att hoppa in i duschen? Jag tror faktiskt det!  Mitt hår står åt alla håll efter all jäkla hårspray och jag har tuschpenna kladdat på konstiga ställen som vanligt och folk kan verkligen inte stava då man inte alls ser vad det står utan bara är en massa kladd. haha!

Är ensam här i lägenheten i helgen, ska faktiskt bli riktigt skönt! Dock är jag inte ledig då jag har en massa saker att sköta, människor att träffa osv. Måste plugga också men det löser sig också :)
Middag på lördag och mysigt häng på söndag, ååh fina Jönnet levererar som vanligt och jag mest sprängs av all eufori och känner att jag har världens största leende i ansiktet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0