dör

Föreläsning på förmiddagen, halvintressant faktiskt. Vi har nu även fått lite mer info om Edinburgh som vi åker till den 25 september :) kommer bli awesome! Vi tjejer har redan börjat prata packning och väskor och grejer xD haha.
Drog sen med Robert till stan för att hitta födelsedagspresent till hans bror som fyller 18 idag, vi kom åtminstone på ngt tillslut även om att hitta presenter och ge presentförslag är bland det värsta jag vet eftersom jag är så exceptionellt dålig på det ;p  därefter tog vi oss an mördarbacken upp till Dalvik, det har blivit en vana nu att när Robert och jag umgås så går vi upp till Dalvik av ngn konstig anledning.
Dock stannade vi i backen ggr 2, busskuren besöktes som vanligt. Känns som det är ett naturligt ställe att hänga, har blivit lite av en tradition att stanna där varje gång vi går upp :)
Häng på Dalvik blev det tillsammans med Simon en stund innan Simon begav sig till bussen för att åka hem till Växjö, har verkligen skrattat heeeela eftermiddagen med både Robet och Simon, herregud vilka killar! :)  Det gör att jag har ett stort leende i ansiktet och känner mig lite euforisk.
Har även lagat min ovve med både lim och tråd och sytt på ett nytt märke på den, det var dax för ett nytt märke nu! Insparksmärket från insparksgruppen Djungelvraaul blev det. (y)

Nu har Robert pyst hem och jag slökollar lite på tv, har fixat med madrasserna igen så jag kan sova med dubbelmadrass i natt, nice! Gillar när Simon inte är hemma ;p haha.
Imorgon ska jag inhandla mig en soffa och hänga lite på A6 tillsammans med Lejla :) låter som en bra fredag tycker jag, jajamen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0