chili

Kinnarps igår var bland det sorgligaste jag varit med om, det var första gången det kännts jobbigt att gå in i en ishall. Men mer om minnesstunden i Kinnarps kan ni läsa om i föregående inlägg, behöver inte dra det igen ;p
Var ganska avtrubbad i början av kvällen sen och helt slut mentalt och höll på att somna flera ggr. Piggnade dock till när Lejla och Jocke ringde på dörren. Chilikväll på gång :)
Chilin som Rasmus lagat var god :) sällskapet trevligt och sen drog vi till Isabelle. De skulle spåra ur men jag var nykter igår av många olika anledningar vilket var väldigt skönt. Lips och alkohol och musik, nice!
När klockan började bli mkt så kom tröttheten igång och Rasmus fånade sig med Barbapapa, jag dooog bokstavligt talat av skratt och hade svårt att få luft.. älskar sånt :D
Drog hem från Isabelle vid halv 1 tiden och drog hem och fortsatte skrattet på fb-chatten med Rasmus och Carro. Tror Carro börjar bli lite trött på mig ;D haha.  känner att jag får stoppa mig själv lite när jag pratar med henne ibland :)

Efter att ha somnat sent vid 4-tiden så vaknade jag extremt sent, kl 2 närmare bestämt. Har sen dess bara pluggat, ätit och bara slappat. Behövde en sån dag efter den här helgen.
Imorgon blir det skola igen, 13-16.30 och sen ev antagningsmingel på kåren för att umgås och stötta de som ska söka till Pedsex. Dock ska jag icke söka själv..   men det blir nog bra med det. Denna veckan ska jag börja på min B-uppsats också, ser icke framemot det men bara att kämpa på. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0