bag in box

Fick min sköna underbara soffa igår :) happyface!  Soffan invigdes med tacos, gladiator, en sambo, chokladpudding, cola, öl och digestive :)  Simon ska ha en stor eloge till att han hjälpte mig så mkt med soffan!
Att han dessutom kom hem med två chokladpuddingar igår var oväntat men välkommet, han kan imponera och överraska han också :) haha.
Resten av kvällen låg vi som två klubbade sälar i varsin ände av soffan med ont i magen efter all god mat. Dagens i-landsproblem att ha ätit så mkt att man får ont i magen xD  täcken, kuddar och tända ljus och gladiator och Lejonkungen 3. Fin kväll :)

Har sovit ut idag och sen mailat vfu-plats och min föreläsare för att kolla med referenser. Har även varit en sväng på systemet och införskaffat mig mitt livs första bag-in-box. Ikväll är det jag och boxen som gäller tillsammans med lite Captain Morgan och cola :)  leverans på kåren väntar ikväll tillsammans med ngn i familjen + Simon. Simon ska få äran att hänga med oss ikväll så ikväll spårar vi direkt. Eller iaf jag ska göra det ;p haha.

Nu väntar mat och dusch och iordning fix. Ska vara hos Lejla strax efter 6. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0