arn

Hade väldans svårt att sova igår efter att ha varit på kåren och druckit 5 redbull.. men jag får skylla mig själv för de kickade fan aldrig in! Men en trevlig kväll iaf :)
drömde att jag var med i Glee i natt och blev kompis med Artie, haha!
Har spenderat min eftermiddag på Jensens idag med 3-rätters middag med Jessica, mkt trevligt :) Älskar Jensen's mat, får fan aldrig nog, herregud! Kunde nästan rulla hem.. haha.
Har ikväll kollat på Arn på tv, en av de bästa svenska filmerna, älskar Joakim Nätterqvist :)

Har även lyssnat på världens roligaste ljudklipp, dör varje gång jag hör det. Fin midsommar med fina människor och med extremt många skratt, kan fortfarande lyssna på de och komma ihåg precis vilka ansiktsuttryck jag, rasmus och robert hade och vad vi skrattade åt och så vidare, awesome!!  fina fina killkompisar :)
Ska lägga mig och kolla på Neil Patrick Harris nu, eller närmare bestämt How I met your mother, nice :)
Imorgon blir det plugg och chill, Simon kommer inte tillbaka förrän på måndag så har hela dagen imorgon själv också, känns ganska skönt ändå. Söndagar är bra att ha dem också då man gör lite mer nyttig saker :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0