a6

Dog lite igår kväll, Rasmus,Robert och jag var ubertrötta på fb och fjantade runt. Snacka om att de grabbarna och jag själv är fjolliga mest hela tiden ;p   Robert och jag hade sen sångtextsutmaning, jag vann!  Vissa fuskar ju tydligen också ;) haha.   Revansch känns ganska givet snart. :)
Idag har jag hängt med Lejla på jysk och A6.  Ny soffa inhandlat, filt, ljus och grejer. Soffa är fan vuxenpoäng :D Den kommer på tisdag!  Trevligt att umgås med Lejla, :)
Sen var det att se Romeo och Julia ikväll med fina gänget, dock blev det ganska många skratt och snack och feltolkning av filmen men det blir så när man är ett par st som ser filmen.

Imorgon ska jag upp till Kinnarps, Stefan-dagen väntar. Var nere i källaren och tog upp hv-halsduken och passade på att ta upp vinterkläderna också eftersom att jag är livrädd för förrådet så går bara ner dit när jag har sällskap.
Det kommer bli en tung dag imorgon i ishallen, förmodligen kommer jag gräta också. Tystminut och en massa andra saker,  ska köpa en blomma också innan jag drar dit imorgon. Känner att jag vill lägga en blomma på minnesplatsen utanför arenan. Det kommer bli jättefint i hallen imorgon, en stund som behövs. Kommer bli mycket folk och det gör att händelsen känns mer verklig och blir större. En tung men en nödvändig dag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0