Tim Burton

Har gått och blivit förkyld, IGEN!  Förstår inte vad som är grejen med mitt immunförsvar, har alltid varit jättebra men sen jag började högskolan så är jag förkyld säkert 3 ggr per halvår eller liknande. Skumt det där!
Besöker från HLK gick ok, håller med om det hon sa iaf :) men gillar att handledaren backar upp på vissa punkter och sa att jag gjort vissa saker vid andra tillfällen (y)
Igår kväll kurerade jag mig med te, tjocktröja, pyjamas och sov t.om med filt inatt. Älskar att sova med filt :) därför jag gillar hösten/vintern.
Har även haft min vinterjacka på mig idag, är ju så satans kallt på morgnanrna nu :o what's up with that?
Skit väder när det regnar också, gillar regn annars men när man är förkyld är det en pina.

Har precis sett Sweeney Todd. Fullkomligt älskar Tim Burtons filmer och jag älskar att Johnny Depp och Helena Bonham Carter är med i typ alla hans filmer. Ngr av mina favvoskådisar javisst :) Jag och Jonathan diskuterade Tim Burton idag så därför jag blev sugen på att se Sweeney Todd, inte sett på minst 1 år.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa innan jag släcker, så satans trött jämt under praktiken så det är nästan löjligt. Vill liksom släcka senast 10, gärna innan det. Viktigt med sömn när man är halvkrasslig också! Lite sovmorgon imorgon också, det tackar vi för (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0