La colour

Fin dag igår då jag sprang ärenden på a6 med min kära mamma! Därefter Hockey där HV förlorade efter straffar med 2-3 mot Växjö.. synd där.
Drog direkt till inflyttningsfesten där ifrån då mamma skjutsade dit mig innan hon åkte hem, musikquiz och en massa alkohol. gilla :D  drog vidare till Bongo och mös där där det blev mer alkohol, konstiga sms, samtal på toa med Lejla och ett litet kort samtal med Rasmus. Vi drog sen till time out för att käka innan vi tog bussen till mig och snackade, kollade i lådor och hade konstiga saker för oss :p   jag och Robert somnade sedan hos mig vid halv 6 imorse.
Kvällens ord blev definitivt La colour. Herregud, dör på uttalet också ( la colööör )!  Jag och Robert låg och skrattade en bra stund åt metaforen att vara som en bok. haha.  "Det är få som har öppnat boken"

Idag har jag lagat köttgryta till i veckan då vi kör på andra praktikveckan, toppen! Imorgon är Jonathan tillbaka så får höra allt från bröllopet. :) dessutom drar vi igång med skottlandstemat imorgon, spännande :) tror det kommer bli superbra!

Nu blir det film och gott tjockisgrejs :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0