han finns i dig

Har idag skrivit skiten ur vfu-uppgiften, har ytterst lite kvar som ska skrivas imorgon. Gött att vara i fas när det gäller vfu:n iaf! Fått fylla i bedömningsunderlaget också, mkt positivt!
Försöker få igång min röst ikväll, det går hyfsat. Bättre än på flera månader, längesen jag sjöng också. Inte seriöst på 6 månader.. har sina anledningar och jag älskar att jag vill sjunga igen. :) det har åtminstone inte tagits ifrån mig.
Allting som har fått mig att må dåligt sommar/höst har börjat ordna upp sig mer eller mindre och jag kan förmodligen i slutet på veckan berätta varför eftersom allting är färdigt nu.  Många har förmodligen redan anat men då kan jag åtminstone få vara ärlig med det.

Idag är jag ok, har fått iväg mina bilder för framkallning och fixat julklapp åt moster och mormor. toppen! Skönt att praktiken snart är över faktiskt, på fredag blir jag lite friare att göra vad jag vill. Känns gött :) även om nya kurser börjar så är praktiken fixad för iår och på onsdag skriver jag dessutom omtenta och när den är borta kan jag vara lugn för denna terminen i princip då det bara bli inlämningsuppgifter sen och jag funkar bäst så!

Helgen blir bra den också, utgång på fredag och sen kolla hockey hos en fin vän på lördag. Städa,tvätta och plugga söndag, awesome!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0