Växjö

För de som inte vet eller har listat ut så spenderade jag min helg i Växjö hos min lilla mamma.
Kan sammanfatta helgen med att den var väldigt intressant.. 
en ny tatuering sitter på min kropp också, bild kommer när den är färdigläkt eller så hittar ni en dålig på fb.
dock kliar den så jag tror jag blir tokig precis heeeela tiden. gaaah!
middag hos mormor har hunnits med där jag träffade min favvokusin och hans nya flickvän, mysigt :)

Hann även med att träffa pappa i helgen, så ofantligt skönt att träffa honom för första gången sen i Juli. Insåg att jag saknat honom enormt mkt och det var en otrolig lättnad att han behandlar mig som en vuxen människa nuförtiden, guldvärt!

För er som undrar varför jag skriver att jag träffade pappa eftersom det vore självklart när jag träffade mamma så finns det en självklar anledning och det hör ihop med varför jag varit så nere senaste tiden, orolig för mamma och gråtit mer än vanligt. Tänker nu släppa den bomben..  Mina föräldrar ha skilt sig och flyttat ifrån varandra och det har pågått under en tid men jag har varken orkat eller kunnat berätta hur det har legat till.  Det får man tycka och tänka om man vill med men de närmaste vet vad jag tycker, tänker och känner.

Nu är jag iaf hemma där jag hör hemma, i Jönköping, och har packat upp och sådär. Ska ta och plugga lite nu så jag är redo inför grupparbete/föreläsning imorgon. Ligger hyfsat i fas iaf (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0