Peter pan and Wendy

Bra dag med grupparbete på förmiddagen och sedan köpa sittningsbiljetter till Tomtevakan på fredag. :) kommer bli awesome med sittning igen och sen all-in på kåren heeeela kvällen lång. big like på den (y)
var alldeles för längesen kåren nu känner jag, vi alla vill leverera på Pontare, Maggio, Svenska Björnstammet och gamla rockklassiker. Lunch med Isabelle och Sunken och sen fick det bli en föreläsning också innan jag besökte banken och högskolebiblioteket för att skaffa Peter pan och Wendy inför nästa veckas grupparbete..

Ska ta och läsa den boken nu.. imorgon är jag ledig och ska bara plugga och läsa. Känns stabilt för jag ligger bra i fas just nu vad gäller läsningen så det känns awesome!
Känner att veckan blir nog ganska skön förrutom onsdag då det är VOC-MCT och det gör mig lite nervös..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0