måmå

Fin kväll igår med teemys tillsammans med Lisa,Isabelle och Lejla. Det var mysigt :) Jocke kom och joinade senare på kvällen en stund också.
Hade svårt att sova sen när jag kom hem och la mig och läste till halv 3 innan jag inte kunde sova då jag låg och tänkte på allt och ingenting mest.. osammanhängande tankar.
Har vänt och vridit mig hela natten och vaknade kallsvettig flera ggr. nice.

Varit ute och gått med Lejla och Isabelle en stund idag och sedan så har jag lagat matlådor och sen läst ut en bok till litteraturen. Nu blir det tv resten av kvällen, har bara halvdag imorgon. skönt! sen hem och plugga igen.
Har även pratat med måmå idag en bra stund, det brast lite för mig då. Det är jobbigt att behöva vara så stark för alla hela tiden och hantera mer än vad man orkar just nu. Med måmå kan man slappna av och bli den lilla tjejen som hon läste sagor för, gjorde frukost till och som man fiskade kräftor med när man var mindre med.  Gillar måmå på det sättet att hon lyssnar och att det inte gör ngt att man känner sig otillräcklig för hon får en alltid på andra tankar. :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

jag finns här, <3

2011-11-22 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0