Love the way you lie

Att prata med pappa igår var himmelskt, har världens energi och ser verkligem framemot julen nu. Skönt att för en gångsskull PRATA med varandra. tror aldrig jag pratat i telefon med honom innan på det sättet, älskar på ngt sätt att jag numera har en anledning att prata med pappa och att han berättat saker för mig också :) kommer aldrig sluta älska honom vad alla andra än säger. <3
Sovit gott inatt efter att ha sett veckans merlin och pratat lite skit med Martin, han tycker jag ringer för få fyllesamtal xD haha. Jag tycker att 1 är för mkt och har redan ringt mer än 1 men han vill tydligen ha fel och ha en anledning att skratta åt mig. :p
Har pluggat färdigt för idag och tagit mig en dusch, imorgon väntar tvätt + att läsa iaf helst en tredjedel av Pride and Prejudice. Skam den som ger sig!

Åker om cirkus en timme väldigt spontant och hälsar på Simon, glor en film och lagar mat. :) passar mig alldeles perfekt som handen i handsken idag med tanke på att jag saknade att bo ihop med honom igår, komiskt.
Blir nog mysigt och skojsigt skulle jag tro :) Innan det drar jag veckans TAAHM-avsnitt och HIMYM-avsnitt. (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0