Lärande 2

Har haft bra dagar, igår grät jag till OTH som vanligt och idag hade jag sovmorgon. Var på halva föreläsningen, resten var grymt tråkigt och åkte hem för att hinna plugga/förbereda oral presentation imorgon + summary. (y)
Prade en smula med Rasmus också, gott snack!
Pratat med min favvotjej nu ockskå en stund, gud vad jag saknar henne.. men bara 5 veckor kvar innan vi ses igen så det ska vi fixa :) Juldagen kommer bli LEGEN...wait for it...DARY!

Har idag även frått Lingvistik 2 godkänd, äntligen! Betyder att jag ska snacka med Syv imorgon om Lärande 2 då jag nu har behörighet för att få läsa den :) hade varit awesome att få läsa den/bli av med den i vår och få ta en paus från engelskan liten och få göra uppgifter på svenska.

Nu blir det mat snart, ska fixa lite till med plugget innan dess bara. Imorgon blir det Vfu-presentation och sen efter det ska jag träffa Robert. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0