Krabba

Fin helg med kortspel och gapskratt åt låten release me i fredags med Robert och Rasmus, förlorade alla 3 omgångar! :o  hur hände det!?!?  Rasmus kom smygande bakifrån varje gång..
Lördagen så fick mammi för sig att komma på besök, så prat med henne och mys och sen kom mina vänner på spelkväll med TP och Harry Potter-cluedo, Harry Potter - cluedo var awesome med massa skratt och spänning, lätt favorit i repris!!  Krabban och Gååle rövade bort Harry med flyttnyckel i sjukhusflygeln, haha :)
Mamma tog det lugnt i min säng och sov :p haha.

Igår var det heldag med mamma på A6, Ikea och hockey på tvn, sen smoothie och film (:  Jag somnade sedan väldigt sent inatt.. mamma körde mig sen till skolan imorse, skönt att ha haft min mamma lite här över helgen, dock har jag det värsta kvar framför mig och det suger get.. men som tur är så har jag bra saker att se framemot vid jul också. Herregud, det kommer bli såååå awesome!!!

Det var lite av vad ni missat i helgen, nu är jag hemkommen från en heldag i skolan och ska plugga innan jag äter mat. Skola 4 dagar den här veckan istället för 2.. gillar inte det eftersom tiden att hinna plugga allt till litteraturen och kulturen försvinner en aning men vi får försöka ändå. Har haft en oral presentation, en kvar + en sammanfattning som ska in den här veckan + att läsa 2 kapitel till gästföreläsningar och lite annat smått och gott.
Kan säga att fredag kommer bli awesome då jag kommer avnjuta 2 timmar tillsammans med Taylor Lautner... yummi! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Prutti, the one and only!!

och vem vann på HP-Cluedo?? va va va?? det glömde du säga!!!

2011-11-14 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0