Hotter than fire

Mysig kväll igår med morföräl drar efter kursstart i Cultural Studies 2. Mormor gör godast stuvade makaroner och isterband helt klart :) så nu har jag frysen full med bakat mormorbröd och massa kantareller, gilla!!!!
Upp tidigt idag för att plugga vilket betyder att jag är i princip klar med plugget för ikväll, kollar ev igenom slidsen en gång till innan jag sätter igång ngn film efter kvällsmaten sen (:

Omtenta mellan 8-12 imorgon och sen träffar jag Sannis en stund innan jag drar hem för att fixa iordning inför en all-in kväll med familjen på Kåren. Sista kvällen på länge tillsammans där eftersom de flesta av de andra börjar sin vfu nästa vecka. Torsdag blir det kursstart i litterturen och genomprat om gruppuppgift. Nice!

I helgen befinner jag mig på hemligt uppdrag, finns på telefon, sms och facebook under helgen men är ej anträffbar.
Pratade med pappa för första gången sen i Juli, saknar honom. Han lät konstig i telefon, undrar varför.

Har en rubrikens låt på huvudet, sätter sig på huvvet direkt.
"She's hotter than fire, ooooooh "

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0