Hamlet

Så otroligt skönt att tillåta mig själv att sova ut idag, fantastiskt!  Såg Mia Skäringers föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst" igår, skrattade extremt mkt, härlig människa det där :)

Har idag tagit uti med tvätten, träffat Lillpia en snabbis och spytt ut mig lite och har dessutom läst ut Hamlet ( gillar faktiskt sättet Shakespeare skriver på även om man inte alltid förstår precis allting ) , lärt mig en del om Martin Luther och har läst första kapitlet i "The prime of Miss Jean Brodie". Effektiv dag trots hyfsat lång sovmorgon!  Känns bra att ha fått lite gjort :) Imorgon är det enbart att läsa Jean Brodie som gäller, tycker faktiskt att jag hänger med hyfsat bra i den här kursen vad gäller vad vi ska läsa och lämna in för uppgifter, iaf hittills. Det är så mkt enklare när man förstår vad man pratar om tillskillnad från lingvistiken och när man inte har båda lingvistiktentorna hängande efter sig :) awesome.

Dax för kvällsmacka och film!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0