halleluja

Haft en bra dag med grupparbete, prat om att när länder får barn så blir det öar, att Öland och Gotland har suttit i vättern och värnern xD  vi på HLK är extremt intelligenta på förmiddagarna, javisst! Har även hunnit med en föreläsning med många skratt med Louise, Jennifer, Sandra och Jonathan :)
Har dessutom haft en awesome upplevelse tillsammans med Jennifer då vi drog in i en föreläsningssal och satte oss vid pianot där hon showoffade lite ;p  Vi sjöng och spelade Viva La vida och Halleluja + Bad day :)  Jag blev extremt euforisk över hela kroppen eftersom att jag älskar att sjunga till piano och och gitarr!!  Hoppas på fler ggr då det var första gången på evigheter som jag sjöng seriöst utanför min egen lägenhet.

Håller på att läsa Hamlet för tillfället, ska helst läsa ut ikväll, absolut senast imorgon. Sen är det dax för fler läsprojekt och förberedelse och skrivning av summary och oral presentations. FUN
Nehe, tillbaka till Hamlet + fb-chatten och sms. Börjar bli en vana nu men en angenäm vana :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0