Gälgräs

Fin kväll igår med pizza med Robert och Rasmus innan vi drog till Gräshagen för spelmys. Försvunna diamanten + Hp-clåååedo :) vann en av omgångarna av cluedåå när alla andra utom jag åkte ut för att de gissade fel, awesome :D
Åkte med Viktor en vända till donken och handlade mat till alla, han kör bra bil :) skönt att ha lite tid att prata med Viktor själv, vi har inte riktigt den relationen att vi leker själva annars, skönt att veta att han tycker lika som mig i mkt och att man kan diskutera med honom.
Det roligaste på hela kvällen måste varit när ngn fick gälgräs som kort xD dooooog
" Anklagar Harry P med gälgräs på Pissoaren ( istället för besoaren som det egentligen gällde ) xD  Sparkle och jag dog rejält och föreställde oss stopp i pissoaren ifrom av gälgräs. herregud. vi kunde verkligen inte sluta skratta...
Och sen Rasmus " Jag anklagar Tutti med gälgräs i pissoaren" som gjorde det ÄNNU roligare.  Fina vänner <3

Kom hem vid strax efter 1 och spelade temple run en timme i min säng innan jag kraschade i nya lakan,
haft fina drömmar i natt så det bara smäller om det, Damien säger jag bara. hahaha, jag är en tragisk människa. ( en tragisk ior ).
Ska bege mig till Konsum och införskaffa phepperkuchen och weihnachtsmänner tills ikväll då Rasmus och Robert kommer för att fortsätta kortturneringen :p    Sen ska jag i väntan på dem kolla pride and prejudice och äta frukost, JA frukost..   ( gillar inte att vissa saker börjar upprepa sig och att vissa ska få rätt men det ignorerar jag förtillfället)

Vill ha xbox 360 kinect i julklapp eller födelsedagspresent.., snälla tomten?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0