en blick och nånting händer, BADABOM

Fina dagar, tisdagen hos Simon var väldigt mysig med thai-gryta ala Simon till middag och sen 2 filmer. Skönt att få vara Växjö-Sara igen, jag blir inte direkt Växjö-Sara med Simon ändå eftersom han bor här nu och har sett mer av Jönnet-Sara än Växjö nuförtiden men det är skönt att komma dit och få säga och göra precis vad man vill utan att behöva tänka efter först och samtalsämnen som bara ploppar upp i huvudet :) guldvärt!  Spontana grejer är awesome!

På tal om spontana grejer, efter att ha haft heldag i skolan med serminarie ( gick awesome ), föreläsning och sedan redovisning av matriser och sedan betygssättningsdiskussion, så träffade jag Robert och Rasmus igår och spelade kort och mös med bullar och skratt. Robert ville leka och som den fina vännen man är så ställer man upp såklart och då blir det kortspel på Dalvik den här veckan istället för a6 ;)  vann inte igår heller!!! allvarligt..
men nu har vi börjat föra protokoll och grejer så nu måste jag kämpa lite..  men vi ska förmodligen spela kort imorgon också och då jävlar ska jag ha revansch! :)   Spontana grejer blir oftast roligt, särskilt när man kommer på olika låtar som man sjunger på under kortspelet,  jävlar i mitt hav. :p

Har städat och bytt lakan i min säng idag och nu ska jag kolla på den 6 timmars långa serien av Pride and Prejudice, så jag förhoppningsvis slipper läsa boken igen inför torsdag. Läste den i Engelska B ( Engelska 6 ) på gymnasiet så har ingen vidare lust att ta mig igenom 400 sidor tråkig bok igen och de i min klass säger att serien är exakt som boken så ska ta mig an den tänkte :)  om jag hinner så slöläser jag/ hoppar mellan sidorna i boken i veckan innan serminariet för att se hur lika bok respektive serie är.
Ikväll blir det pizza med en eller två grabbar och sen drar vi till Sparkles på Österängen och spelar HP-cluedo ;p Gillar att alla kommer sitta som detektiver!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0